Leylekin sepeti

İzleyiciler

11 Nisan 2010 Pazar
Amigurumi anlatimlari internette bolca bulunmasina ragmen turkce anlatim ne yazikki yok denecek kadar az. Bu yuzden denk geldikce yabanci dilden turkceye cevirmek sart oldu. Simdilik basit bir kus yapimi ile baslayalim;



Govde:

1. tur : 3.75 mm kalinliginda tig ve ona uygun ip kullanarak 6li sihirli halka yap.
2. tur: birer kere arttir (12)
3. tur: 1 slk igne, 1 arttir (18)
4. tur: 2 slk igne, 1 arttir (24)
5. tur: ayni sayida or (24)
6. tur: 3 slk igne, 1 arttir (30)
7. ile 16. tur arasi: ayni sayida or (30)
17. tur: 3 slk igne, 1 azalt (24)
18. tur: 2 slk igne, 1 azalt (18)
19. tur: 1 slk igne, 1 azalt (12)
20. tur: birer kere azalt (6)
ipi kes ve bagla


Kanatlar 2x

1. tur : 6li sihirli halka
2. tur: birer kere arttir (12)
3. tur: 3 slk igne, 1 arttir (15)
4. ile 6. tur arasi: ayni sayida or (15)
ipi kes ve bagla




  

Kuyruk

1. tur : 6li sihirli halka
2. tur: birer kere arttir (12)
3. tur: birer kere arttir (24)

Govdeyi doldur, kalan son 6 slk igneyi kapat. Kuyrugu katla ve, kanatlari kuyrugu dik.

Not: Anlatim alintidir, ingilizceden turkceye cevrilmistir.

4 yorum:

Mathilda dedi ki...

Süper bir blog ve facebook grubu olmuş. Hayranlıkla izliyorum. ciddiyim. Ayrıca fotoğraflar harika, ben daha ne çekeyim. Yasemin'in eklediği fotolar gerçekse eğer bu işe girin diyorum. Yasemin sen bizimmm her şeyimizsinnn. Holey holey holeyyy.

minik mucize dedi ki...

Cok cok tiskur ederiz ^^
herseyiniz olmak biraz az kacar ama biseyiniz olmak istiom bende hep : ))
eklenen fotolar gercek. Yalniz kus fotolarini ben cekmedim, birdie orup kendi resimlerimizle degistirecegiz ama insallah. Bak kendi resimlerimiz mesela minik tavsan :p
Sende foto konusunda bize destek cikarsan cok sevindirik olucaz grupcanak

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş renklerine bayıldım
bebegimincicileri.blogspot.com

ERVA dedi ki...

YouTube'da videosunu çekebilir misiniz zahmet olmazsa?

Yorum Gönder